AS

luni, 30 septembrie 2013

Continui sa string semnaturile necesare validarii candidaturii mele. Ieri, tot mergind din om in om, am intilnit un domn din Piatra Neamt, profesor, care mi-a povestit ca a candidat si el INDEPENDENT la alegerile locale.Si ce sa imi spuna? Dupa ce s-a chinuit si a adunat semnaturile necesare, cind s-a dus sa se intereseze cite voturi a obtinut, i s-a spus ca a luat ZERO voturi. "Acum", imi spune el, "sa nu am incredere in sotie, in copii, in rude, mai zic, dar sa nu mai am incredere nici in mine? Pentru ca stiu ca m-am votat. Macar UN VOT trebuia sa am! Toata Piatra Neamt ma stie ca acela care a luat zero voturi." Ce sa intelegem din asta? Ca se fura la voturi. Un independent, dupa ce se straduieste sa adune numarul imens de semnaturi, mai trebuie sa treaca alte praguri, pe linga sa mai fie si votat, sa nu fie FURAT la voturi! Cum un independent nu are pe nimeni in comisia de numarare, il fura reprezentantii tuturor partidelor. Nu-l apara nimeni. Totusi, n-avem alta sansa deocamdata si cit mai multi independenti ar trebui sa iasa din pasivitate ca sa spargem acest zid gros ce ne desparte sa avem un cuvint de spus in tara noastra. As vrea sa va spun ca NU sint impotriva partidelor, insa modul de promovare pe locuri eligibile are criterii pe GRAD DE RUDENIE si OAMENI CU FOARTE MULTI BANI. Eventual, oamenii cu foarte multi bani (cistigati numai ei stiu cum), ca sa nu iasa in fata, pun pe altii, care apoi sint "datori vinduti", au niste "obligatii" si trebuie sa raspunda la niste comenzi, pe scurt, nu sint liberi. Traim intr-o "falsa democratie", parerea mea. E foarte greu sa razbesti ca om liber, insa numai oamenii liberi ar putea vorbi si s-ar crea un inceput. S-ar aduna si alti oameni liberi si lucrurile ar incepe sa mearga. Este greu, stiu, dar cum le spuneam si la alti sustinatori de ai mei "SPERANTA" moare ultima!:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu