AS

duminică, 8 decembrie 2013

Alegeri pentru Parlamentul European 25 Mai 2014 Alegătorii români se vor prezenta la urne la data de 25 Mai 2014 pentru a-i alege pe cei 32 de deputați români în Parlamentul European.Parlamentul European numără 766 de deputați, care vor reprezenta cele 28 de state membre. In România, deși este garantat prin Constituție dreptul de a fi ales, în realitate este intangibil. Un candidat independent, pentru a candida trebuie să depună un număr imens de semnături și anume 100.000 de semnături, tocmai ca o persoană nici măcar să nu îndrăznească să candideze. Mă mir de ce partidele politice nu solicită unui independent să depună 1 miliard de semnături! Cu toate acestea, în aceste condiții foarte grele, m-am decis să strîng acest număr gigant de semnături, pentru că, la fel ca mulți alți români, m-am săturat să tot fiu reprezentată de o caracatiță de personaje care nu au făcut nimic bun pentru țara mea. Merg la Parlamentul European cu speranță, dar și cu ambiția care mă caracterizează, ca să reușesc în primul rînd ca printr-o lege externă, să devină accesibil dreptul de a candida în România. Un număr de 10.000 de semnături pentru un independent, mi se pare mai rezonabil și ar determina și pe alții să candideze, ca populația să aibe de unde alege în viitor. Credeți că țara nu are oameni bine pregătiți care ar putea găsi soluții bune pentru organizarea a societății? Ba da.Însă sistemul este făcut de așa natură, încît acei oameni să nici nu poată candida. Mi-as dori ca la viitoarele alegeri să văd mulți tineri că își pot exercita efectiv dreptul de a fi ales! Să văd Parlamentul României format, de ce nu, în majoritate din independenți.În momentul de față nu mai cred în nici un partid politic, iar dezamăgirea este maximă. Dacă nu facem mai mult, dacă stăm în pasivitate, nu se va schimba nimic. E ușor să se spună că nu se poate. Mai greu este să te gîndești zi și noapte cum să faci să se poată, să găsești soluții. Datorită unor astfel de persoane care s-au străduit să se poată, zburăm astăzi deasupra norilor cu avioanele. Dragii mei, dacă vrem, se poate! Să fim războinici și să nu mai stăm cu capul plecat! Fruntea sus și privirea înainte! Ne așteaptă un viitor pe care trebuie să îl construim! SĂ ÎNCEPEM!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu